Obchodné podmienky internetového obchodu garaze-blaszane.com

Špecifikácia, okrem iného, pravidiel uzatvárania zmlúv prostredníctvom Obchodu, obsahujúca najdôležitejšie informácie o Predávajúcom, Obchode a právach Spotrebiteľa.

 

OBSAH
§ 1 Vymedzenie pojmov
§ 2 Kontaktovanie predajcu
§ 3 Technické požiadavky
§ 4 Nákupy v obchode
§ 5 Platby
§ 6 Plnenie objednávky
§ 7 Právo odstúpiť od zmluvy
§ 8 Výnimky z práva na odstúpenie od zmluvy
§ 9 Reklamácie
§ 10 Osobné údaje
§ 11 Vylúčenie zodpovednosti
Príloha č. 1: Vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy

§ 1 DEFINÍCIE

Pracovné dni – dni od pondelka do piatku, s výnimkou štátnych sviatkov v Poľsku.
Občiansky zákonník – zákon z 23. apríla 1964 Občiansky zákonník.
Spotrebiteľ – spotrebiteľ v zmysle Občianskeho zákonníka.
Účet – bezplatná funkcia Obchodu (služba poskytovaná elektronicky), na ktorú sa vzťahujú osobitné podmienky, vďaka ktorej si každý subjekt využívajúci Obchod môže v Obchode zriadiť svoj individuálny účet.
Kupujúci – akákoľvek osoba nakupujúca v obchode.
Privilegovaný kupujúci – kupujúci, ktorý je spotrebiteľom alebo privilegovaným podnikateľom.
Privilegovaný podnikateľ – fyzická osoba, ktorá uzatvára s predávajúcim zmluvu priamo súvisiacu s jej podnikateľskou činnosťou, ale nie profesionálneho charakteru.
Obchodné podmienky – tieto obchodné podmienky.
Obchod – internetový obchod garaze-blaszane.com prevádzkovaný predávajúcim na adrese
https://garaze-blaszane.com/.
Predajca AMsteel S.C. Słupia 100, 34-620 Jodłownik Daňové identifikačné číslo (NIP) 7372249053 Číslo národného obchodného registra (REGON) 540020540
Zákon o právach spotrebiteľov – zákon z 30. mája 2014 o právach spotrebiteľov.

§ 2 KONTAKTOVANIE PREDAJCA

  1. Poštová adresa: AMsteel S.C. Słupia 100, 34-620 Jodłownik
  2. E-mailová adresa: biuro.amsteel@gmail.com
  3. Telefón: 514 476 758

§ 3 TECHNICKÉ POŽIADAVKY

  1. Aby obchod fungoval správne, potrebujete:
    • zariadenie s prístupom na internet
    • webový prehliadač, ktorý podporuje JavaScript a súbory cookie.
  2. Na zadanie objednávky v obchode je okrem požiadaviek uvedených v bode 1 potrebný aktívny e-mailový účet.

§ 4 NÁKUPY V OBCHODE

  1. Ceny produktov zobrazené v obchode sú celkové ceny za produkt.
  2. Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za produkt oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru.
  3. Vybraný produkt by mal byť pridaný do košíka v obchode.
  4. Následne kupujúci vyberie spôsob doručenia a platby za objednávku spomedzi možností dostupných v obchode a zadá údaje potrebné na dokončenie objednávky.
  5. Objednávka je zadaná po potvrdení jej obsahu a prijatí obchodných podmienok kupujúcim.
  6. Zadanie objednávky je rovnocenné uzavretiu zmluvy medzi kupujúcim a predávajúcim.
  7. Kupujúci sa môže zaregistrovať v obchode, t. j. vytvoriť si účet, alebo nakupovať bez registrácie, pričom pri každej objednávke uvedie svoje údaje.

§ 5 PLATBY

  1. V závislosti od voľby kupujúceho je možné platbu za objednávku uskutočniť:
    1. bežným bankovým prevodom na bankový účet predávajúceho;
    2. prostredníctvom platobnej platformy: PayU

    3. dobierka, t. j. platba v hotovosti pri dodaní tovaru kupujúcemu;
  2. Ak sa kupujúci rozhodne zaplatiť vopred, objednávka musí byť zaplatená do 14 pracovných dní od zadania objednávky.
  3. Predávajúci informuje, že v prípade platobných metód, pri ktorých sa pole na zadanie údajov potrebných na dokončenie platby zobrazí ihneď po zadaní objednávky, je platba za objednávku možná iba ihneď po zadaní objednávky.
  4. Nákupom v obchode kupujúci súhlasí s používaním elektronických faktúr predávajúcim. Kupujúci má právo svoj súhlas odvolať.

§ 6 VYBAVENIE OBJEDNÁVKY

  1. Doba vybavenia objednávky je 14 až 60 pracovných dní.
  2. Ak sa kupujúci rozhodol zaplatiť za objednávku vopred, predávajúci bude pokračovať v objednávke po jej zaplatení.
  3. V prípade, že kupujúci zakúpil v rámci jednej objednávky produkty s rôznymi termínmi dodania, objednávka bude vybavená v dodacej lehote platnej pre produkt s najdlhším termínom dodania.
  4. Krajiny, do ktorých sa dodávky realizujú:
  • Poľsko
  • Produkty zakúpené v obchode sú dodávané v závislosti od spôsobu dodania zvoleného kupujúcim:
    1. Kuriérskou službou;
    2. Dodávka výrobcu
  • Dodanie výrobcom: Kupujúci si môže tovar vyzdvihnúť osobne v priestoroch spoločnosti počas pracovnej doby.
  • Ak si kupujúci zvolí osobný odber, tovar bude pripravený na odber v stanovený deň dokončenia objednávky, a ak predávajúci stanovil deň odoslania tovaru, potom v tento deň.
  • § 7 PRÁVO NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

    1. Prednostný kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s predávajúcim prostredníctvom obchodu, s výhradou § 8 obchodných podmienok, do 14 dní bez uvedenia dôvodu.
    2. Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa:
      1. v ktorom preferovaný kupujúci prevzal tovar do svojho vlastníctva alebo v ktorom tretia strana, ktorá nie je dopravcom a ktorú určil preferovaný kupujúci, prevzala tovar do svojho vlastníctva;
      2. v ktorom preferovaný kupujúci prevzal posledný tovar, šaržu alebo časť, alebo v ktorom tretia strana, iná ako dopravca a určená preferovaným kupujúcim, prevzala posledný tovar, šaržu alebo časť, v prípade zmluvy vyžadujúcej prevod vlastníctva viacerých tovarov, ktoré sa dodávajú samostatne, v šaržách alebo v častiach.
    3. Aby privilegovaný kupujúci mohol uplatniť svoje právo na odstúpenie od zmluvy, musí informovať predávajúceho prostredníctvom údajov uvedených v § 2 obchodných podmienok o svojom rozhodnutí odstúpiť od zmluvy prostredníctvom jednoznačného vyhlásenia (napr. listom zaslaným poštou alebo e-mailom).
    4. Prednostný kupujúci môže použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý je uvedený na konci podmienok, ale nie je to povinné.
    5. Na dodržanie lehoty na odstúpenie od zmluvy stačí, ak oprávnený kupujúci zašle informáciu o uplatnení svojho práva na odstúpenie od zmluvy pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy. ÚČINKY ODSTÚPENIA OD ZMLUVY
    6. V prípade odstúpenia od zmluvy je predávajúci povinný vrátiť preferovanému kupujúcemu všetky platby, ktoré od neho prijal, vrátane nákladov na dodanie (s výnimkou dodatočných nákladov vyplývajúcich z voľby preferovaného kupujúceho iného spôsobu dodania, ako je najlacnejší štandardný spôsob dodania ponúkaný predávajúcim), okamžite, v každom prípade najneskôr do 14 dní odo dňa, keď bol predávajúci informovaný o rozhodnutí privilegovaného kupujúceho uplatniť svoje právo na odstúpenie od zmluvy.
    7. Predávajúci vráti platbu rovnakým spôsobom, akým privilegovaný kupujúci zaplatil v pôvodnej transakcii, pokiaľ sa privilegovaný kupujúci nedohodne na inom riešení. V žiadnom prípade nebudú privilegovanému kupujúcemu v súvislosti s touto refundáciou účtované žiadne poplatky.
    8. Predávajúci môže zadržať vrátenie peňazí až do doručenia tovaru alebo do predloženia dôkazu o jeho vrátení, podľa toho, čo nastane skôr, pokiaľ predávajúci nenavrhol, že tovar vyzdvihne sám.
    9. Predávajúci žiada, aby bolo tovar vrátené na adresu AMsteel S.C. Słupia 100, 34-620 Jodłownik bezodkladne, v každom prípade najneskôr do 14 dní odo dňa, kedy oprávnený kupujúci informoval predávajúceho o odstúpení od kúpnej zmluvy. Lehota je dodržaná, ak zvýhodnený kupujúci zašle tovar späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty.
    10. Kupujący uprzywilejowany ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
    11. Prednostný kupujúci zodpovedá iba za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo jeho používaním iným spôsobom, ako je potrebné na overenie povahy, vlastností a fungovania tovaru.
    12. Ak tovar vzhľadom na svoju povahu nie je možné vrátiť bežnou poštou, privilegovaný kupujúci bude musieť znášať aj priame náklady na vrátenie tovaru. Privilegovaný kupujúci bude informovaný o odhadovanej výške týchto nákladov predávajúcim v popise tovaru v obchode alebo pri zadávaní objednávky.
    13. Ak je potrebné vrátiť finančné prostriedky za transakciu, ktorú kupujúci uskutočnil pomocou platobnej karty, predávajúci vráti finančné prostriedky na bankový účet priradený k tejto platobnej karte.

    § 8 VÝNIMKY Z PRÁVA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

    1. Právo na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku uvedené v § 7 Všeobecných obchodných podmienok sa nevzťahuje na tieto zmluvy:
      1. ak predmetom služby nie je prefabrikovaný tovar, vyrobený podľa špecifikácií privilegovaného kupujúceho alebo slúžiaci na uspokojenie jeho individuálnych potrieb;
      2. ak predmetom služby je tovar, ktorý sa rýchlo kazí alebo má krátku trvanlivosť;
      3. ak predmetom služby je tovar dodaný v zapečatenom obale, ktorý nemožno z dôvodov ochrany zdravia alebo hygieny vrátiť po otvorení, ak bol obal otvorený po dodaní;
      4. pri ktorých predmetom služby je tovar, ktorý sa po dodaní vzhľadom na svoju povahu stáva neoddeliteľne spojený s inými vecami;
      5. ak predmetom služby sú zvukové alebo obrazové záznamy alebo počítačové programy dodávané v zapečatenom obale, ak bol obal po dodaní otvorený;
      6. dodávky novín, periodík alebo časopisov, s výnimkou predplatných zmlúv;
      7. pri ktorých cena alebo odmena závisí od výkyvov na finančnom trhu, nad ktorými predávajúci nemá žiadnu kontrolu a ktoré môžu nastať pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy.

    § 9 REKLAMÁCIE

    I VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

    1. Predávajúci zodpovedá kupujúcemu za súlad služby so zmluvou, ako to stanovujú všeobecne platné právne predpisy, najmä ustanovenia zákona o ochrane spotrebiteľa.
    2. Predávajúci žiada, aby boli reklamácie podávané na poštovú alebo elektronickú adresu uvedenú v § 2 obchodných podmienok.
    3. Ak bola na produkt poskytnutá záruka, informácie o nej a jej podmienkach sú k dispozícii v obchode.
    4. Reklamácie týkajúce sa prevádzky Obchodu je potrebné zasielať na e-mailovú adresu uvedenú v § 2 Obchodných podmienok.
    5. Predávajúci je povinný reagovať na reklamáciu do 14 dní od jej prijatia.

    II PREFEROVANÍ KUPUJÚCI

      1. Towary
        1. V prípade nezhody tovaru so zmluvou má privilegovaný kupujúci právo uplatniť práva uvedené v kapitole 5a zákona o právach spotrebiteľov.
        2. Predávajúci zodpovedá za akúkoľvek nezhodu tovaru so zmluvou existujúcu v čase dodania a zistenú do dvoch rokov od tohto času, pokiaľ nie je trvanlivosť tovaru stanovená predávajúcim, jeho právnymi predchodcami alebo osobami konajúcimi v ich mene dlhšia.
        3. V súlade s ustanoveniami zákona o právach spotrebiteľov môže privilegovaný kupujúci v každom prípade požadovať:
          1. výmena tovaru,
          2. oprava tovaru.
        4. Okrem toho môže preferovaný kupujúci predložiť vyhlásenie týkajúce sa:
          1. zníženie ceny,
          2. odstúpenie od zmluvy

    v situácii, keď:

      • Predávajúci odmietol uviesť tovar do súladu so zmluvou v súlade s článkom 43d ods. 2 zákona o právach spotrebiteľov;
      • Predávajúci nezabezpečil zhodu tovaru so zmluvou v súlade s článkom 43d ods. 4 až 6 zákona o právach spotrebiteľov;
      • tovar stále nie je v súlade so zmluvou, napriek pokusom predávajúceho uviesť ho do súladu so zmluvou;
      • nezhoda tovaru so zmluvou je tak závažná, že odôvodňuje zníženie ceny alebo odstúpenie od zmluvy bez toho, aby sa najskôr využili opravné prostriedky uvedené v článku 43d zákona o právach spotrebiteľov;
      • z vyhlásenia predávajúceho alebo okolností je zrejmé, že tovar neuvádza do súladu so zmluvou v primeranej lehote alebo bez neprimeraných ťažkostí pre privilegovaného kupujúceho.
      1. V prípade tovaru, ktorý podlieha oprave alebo výmene, by mal preferovaný kupujúci tento tovar sprístupniť predávajúcemu.
      2. Prednostný kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, ak nezhoda tovaru so zmluvou je nevýznamná.
      3. V prípade odstúpenia od zmluvy uvedenej v tejto časti (týkajúcej sa tovaru) je privilegovaný kupujúci povinný bezodkladne vrátiť tovar predávajúcemu na náklady predávajúceho na adresu: AMsteel S.C. Słupia 100, 34-620 Jodłownik. Predávajúci vráti cenu privilegovanému kupujúcemu bezodkladne, najneskôr do 14 dní odo dňa prijatia tovaru alebo dokladu o jeho vrátení.
      4. Predávajúci vráti privilegovanému kupujúcemu sumy splatné v dôsledku uplatnenia práva na zníženie ceny bezodkladne, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia vyhlásenia privilegovaného kupujúceho o znížení ceny.
    1. Mimosúdne riešenie sťažností a opravné prostriedky
      1. Ak postup podania sťažnosti neprinesie výsledok, ktorý spotrebiteľ očakáva, spotrebiteľ môže okrem iného využiť:
        1. mediácia vykonávaná príslušným provinčným inšpektorátom obchodnej inšpekcie, ktorému by mala byť podaná žiadosť o mediáciu. Konanie je spravidla bezplatné. Zoznam inšpektorátov nájdete tu:
          https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php;
        2. pomoc príslušného miestneho stáleho spotrebiteľského rozhodcovského súdu pôsobiaceho pri Krajskom inšpektoráte obchodnej inšpekcie, ktorému by mala byť podaná žiadosť o prejednanie veci pred rozhodcovským súdom. Konanie je spravidla bezplatné. Zoznam súdov je k dispozícii na adrese:
          https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php;
        3. bezplatná pomoc od mestského alebo okresného ombudsmana pre spotrebiteľov;
        4. webová platforma ODR dostupná na adrese:
          https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.

      III. NÁKUPCOVIA INÍ AKO PREFERENČNÍ NÁKUPCOVIA

      1. V prípade vady tovaru má kupujúci, ktorý nie je privilegovaným kupujúcim, právo reklamovať vadný tovar na základe záruky upravenej v Občianskom zákonníku.
      2. Podľa Občianskeho zákonníka kupujúci, ktorý je podnikateľom iným ako privilegovaným podnikateľom, stráca svoje záručné práva, ak tovar nepreveril včas a spôsobom obvyklým pre tovar tohto druhu a neoznámil predávajúcemu vadu bezodkladne, a ak sa vada prejavila až neskôr – ak o nej neinformoval predávajúceho ihneď po jej zistení. Na dodržanie uvedenej lehoty stačí zaslať oznámenie o vade pred jej uplynutím.
      3. Pri uplatňovaní svojich záručných práv môžu kupujúci, ktorí nie sú privilegovanými kupujúcimi, v súlade s ustanoveniami Občianskeho zákonníka:
        1. predložiť vyhlásenie o znížení ceny,
        2. v prípade závažnej vady – predložiť vyhlásenie o odstúpení od zmluvy,
        3. požadovať výmenu tovaru za tovar bez vád,
        4. požadovať odstránenie vady.
      4. Ak sa ukáže, že na posúdenie reklamácie je potrebné doručiť vadný tovar predávajúcemu, kupujúci, ktorý nie je privilegovaným kupujúcim, je povinný doručiť tovar na adresu AMsteel S.C Słupia 100, 34-620 Jodłownik. Aby sa predišlo pochybnostiam, predávajúci upozorňuje, že zodpovednosť predávajúceho voči kupujúcemu, ktorý nie je privilegovaným kupujúcim, v súvislosti so sťažnosťou sa riadi ustanoveniami § 11 ods. 1. 5.

      § 10 DANE OSOBOWE

      1. Predávajúci je správcom osobných údajov poskytnutých kupujúcim pri používaní obchodu. Podrobné informácie o spracovaní osobných údajov predávajúcim – vrátane iných účelov a dôvodov spracúvania údajov, ako aj príjemcov údajov – nájdete v Zásadách ochrany osobných údajov dostupných v Obchode – v súlade so zásadou transparentnosti obsiahnutou vo Všeobecnom nariadení o ochrane údajov Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) – „GDPR“.
      2. Účelom spracúvania údajov kupujúceho predávajúcim, ktoré kupujúci poskytol v súvislosti s nákupmi v obchode, je plnenie objednávok. Základom pre spracúvanie osobných údajov je v tomto prípade:
        • zmluva alebo opatrenia prijaté na žiadosť kupujúceho s cieľom uzavrieť zmluvu (článok 6 ods. 1 písm. b) nariadenia GDPR),
        • zákonná povinnosť predávajúceho v súvislosti s účtovníctvom (článok 6 ods. 1 písm. c) nariadenia GDPR) a
        • oprávnený záujem predávajúceho na spracúvaní údajov na účely uplatňovania, presadzovania alebo obhajoby potenciálnych nárokov (článok 6 ods. 1 písm. f) nariadenia GDPR).
      3. Poskytnutie údajov kupujúcim je dobrovoľné, ale zároveň nevyhnutné na uzavretie zmluvy. Neposkytnutie údajov znemožní uzavretie zmluvy v obchode.
      4. Údaje kupujúceho poskytnuté v súvislosti s nákupmi v obchode budú spracúvané do:
        1. zmluva uzavretá medzi kupujúcim a predávajúcim stráca platnosť;
        2. predávajúci už nebude mať zákonnú povinnosť spracúvať údaje kupujúceho;
        3. možnosť uplatňovania nárokov kupujúceho alebo predávajúceho v súvislosti so zmluvou uzavretou prostredníctvom obchodu zaniká;
        4. námietka kupujúceho proti spracúvaniu jeho osobných údajov bude akceptovaná – ak základom pre spracúvanie údajov bol oprávnený záujem predávajúceho

      – v závislosti od toho, čo platí v danom prípade a čo nastane najneskôr.

      1. Kupujúci má právo požadovať:
        1. prístup k vašim osobným údajom,
        2. ich opravy,
        3. odstránenie,
        4. obmedzenia spracovania,
        5. preniesť údaje inému prevádzkovateľovi
          ako aj právo na:
        6. kedykoľvek namietať proti spracúvaniu údajov z dôvodov týkajúcich sa osobitnej situácie kupujúceho – proti spracúvaniu osobných údajov, ktoré sa ho týkajú, na základe článku 6 ods. 1 písm. f) GDPR (t. j. na základe oprávnených záujmov predávajúceho).
      1. Na uplatnenie svojich práv by sa mal kupujúci obrátiť na predávajúceho prostredníctvom kontaktných údajov uvedených v § 2 obchodných podmienok.
      2. Ak kupujúci usúdi, že jeho údaje sú spracúvané nezákonne, môže podať sťažnosť predsedovi Úradu na ochranu osobných údajov.

      § 11 REZERVÁCIE

      1. Kupujúcemu je zakázané poskytovať nezákonný obsah.
      2. Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
      3. Zmluvy uzatvorené na základe obchodných podmienok sa uzatvárajú v poľskom jazyku.
      4. V prípade sporu s kupujúcim, ktorý nie je privilegovaným kupujúcim, bude príslušným súdom súd príslušný podľa sídla predávajúceho.
      5. Akákoľvek zodpovednosť predávajúceho voči kupujúcemu, ktorý nie je privilegovaným kupujúcim podľa uzatvorenej zmluvy, je obmedzená – v medziach povolených zákonom – na výšku objednávky zadanej kupujúcim, v dôsledku ktorej bola zmluva uzavretá, a na 1 rok od uzavretia tejto zmluvy.

      Príloha č. 1 k Predpisom

      Nižšie je uvedený vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý spotrebiteľ alebo privilegovaný podnikateľ môže, ale nemusí použiť:

       

      VZOR FORMULÁRA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
      (tento formulár je potrebné vyplniť a odoslať späť len v prípade, že chcete odstúpiť od zmluvy)

      AMsteel

      AMsteel S.C. so sídlom Słupia 100, 34-620 Jodłownik

      E-mailová adresa: biuro.amsteel@gmail.com

      – Ja/My(*) …………………………………………………………… Týmto informujem (*) o mojom/našom odstúpení od zmluvy o predaji nasledujúceho tovaru(*) / o poskytnutí nasledujúcej služby(*):

      …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

      …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

      …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

      – Dátum uzavretia zmluvy
      (*)
      /potvrdenia
      (*)

      …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

      – Meno a priezvisko spotrebiteľa (spotrebiteľov) / privilegovaného podnikateľa (privilegovaných):

      …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

      – Adresa spotrebiteľa (spotrebiteľov) / privilegovaného podnikateľa (privilegovaných):

      …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

      …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

       

      …………………………………………………………………………………
      Podpis spotrebiteľa (spotrebiteľov) / privilegovaného podnikateľa (podnikateľov)
      (len ak je formulár predložený v papierovej podobe)

      Dátum……………………………………..

      (*) Odstrániť nepotrebné.

      Zmluvné podmienky účtu

      v predajni

      garaze-blaszane.com

      OBSAH
      § 1 Definície
      § 2 Kontakt s poskytovateľom služby
      § 3 Technické požiadavky
      § 4 Účet
      § 5 Sťažnosti
      § 6 Osobné údaje
      § 7 Rezervácie

      § 1 VYMEDZENIE POJMOV

      Spotrebiteľ – spotrebiteľ v zmysle ustanovení Občianskeho zákonníka.
      Účet – bezplatná funkcia Obchodu (služby) upravená v Obchodných podmienkach, vďaka ktorej si Príjemca služby môže vytvoriť svoj individuálny účet v Obchode.
      Príjemca služby – akýkoľvek subjekt, ktorý si vytvára Účet alebo má záujem o otvorenie Účtu.
      Privilegovaný príjemca služieb – príjemca služieb, ktorý je spotrebiteľom alebo fyzickou osobou, ktorá s poskytovateľom uzatvára zmluvu priamo súvisiacu s ich podnikateľskou činnosťou, ktorá však pre neho nemá profesionálny charakter.
      Obchodné podmienky – tieto Podmienky účtu.
      Obchod – internetový obchod garaze-blaszane.com prevádzkovaný poskytovateľom služby na adrese https://garaze-blaszane.com
      Poskytovateľ služieb – AMsteel S.C. Słupia 100, 34-620 Jodłownik NIP 7372249053 Regon 540020540 Poštová adresa: AMsteel Słupia 100, 34-620 Jodłownik

      1. E-mailová adresa: biuro.amsteel@gmail.com
      2. Telefón: 514 476 758

      § 3 TECHNICKÉ POŽIADAVKY

      1. Pre správne fungovanie a otvorenie Účtu je potrebné:
        • aktívny e-mailový účet
        • Zariadenie s prístupom na internet
        • webový prehliadač, ktorý podporuje JavaScript a súbory cookie

      § 4 ÚČET

      1. Otvorenie účtu je úplne dobrovoľné a závisí od vôle príjemcu služieb.
      2. Účet poskytuje Príjemcovi služby ďalšie možnosti, ako napríklad: prezeranie histórie objednávok zadaných Užívateľom služby v Obchode, kontrola stavu objednávky alebo vlastná úprava údajov Príjemcu služby.
      3. Ak si chcete vytvoriť účet, musíte vyplniť príslušný formulár v obchode.
      4. V čase otvorenia Účtu sa medzi Príjemcom služieb a Poskytovateľom uzatvára zmluva na dobu neurčitú v rozsahu vedenia Účtu za podmienok uvedených v Obchodných podmienkach.
      5. Príjemca služby môže kedykoľvek odstúpiť z účtu bez akýchkoľvek nákladov.
      6. Ak chcete odstúpiť z účtu, mali by ste zaslať svoju výpoveď poskytovateľovi služby na e-mailovú adresu: biuro.amsteel@gmail.com, čo bude mať za následok okamžité vymazanie účtu a ukončenie zmluvy o vedení účtu.

      § 5 SŤAŽNOSTI

      1. Sťažnosti týkajúce sa fungovania účtu je potrebné zasielať na e-mailovú adresu biuro.amsteel@gmail.com.
      2. Sťažnosť bude Poskytovateľom služby posúdená do 14 dní. MIMOSÚDNE SPÔSOBY VYBAVOVANIA SŤAŽNOSTÍ A UPLATŇOVANIA NÁROKOV
      3. V prípade, že reklamačné konanie neprinesie výsledok očakávaný spotrebiteľom, môže spotrebiteľ použiť m.in:
        1. mediácia vedená Krajinským inšpektorátom obchodnej inšpekcie príslušným v danej oblasti, ktorému sa má adresovať žiadosť o mediáciu. Postup je spravidla bezplatný. Zoznam inšpektorátov nájdete tu: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php;
        2. pomoc príslušného stáleho spotrebiteľského rozhodcovského súdu pôsobiaceho pri Vojvodskom inšpektoráte obchodnej inšpekcie, ktorému je potrebné podať žiadosť o posúdenie veci pred rozhodcovským súdom. Postup je spravidla bezplatný. Zoznam súdov je k dispozícii na adrese: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php;
        3. bezplatná pomoc obecného alebo okresného ombudsmana pre spotrebiteľov;
        4. Online platforma RSO je k dispozícii na adrese: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.

      § 6 OSOBNÉ ÚDAJE

      1. Poskytovateľ služby je správcom osobných údajov poskytnutých príjemcom služby pri používaní účtu. Podrobné informácie o spracovaní osobných údajov poskytovateľom služieb – vrátane iných účelov a základov spracovania údajov, ako aj o príjemcoch údajov – nájdete v zásadách ochrany osobných údajov dostupných v obchode – z dôvodu zásady transparentnosti obsiahnutej vo všeobecnom nariadení Európskeho parlamentu a Rady o ochrane údajov – „GDPR“.
      2. Účelom spracovania údajov Príjemcu služieb je vedenie Účtu. Základom spracúvania osobných údajov je v tomto prípade zmluva o poskytovaní služby alebo úkony prijaté na žiadosť príjemcu služby smerujúce k jej uzavretiu (článok 6 ods. 1 písm. b) GDPR), ako aj oprávnený záujem poskytovateľa služby na spracúvaní údajov na účely preukázania, uplatňovania alebo obhajoby prípadných nárokov (článok 6 ods. 1 písm. f) GDPR).
      3. Poskytnutie údajov Užívateľom služby je dobrovoľné, ale zároveň nevyhnutné na vedenie Účtu. Neposkytnutie údajov znamená, že poskytovateľ služby nebude môcť poskytnúť službu vedenia účtu.
      4. Údaje Príjemcu služby budú spracované až do okamihu, keď:
        1. Účet bude vymazaný Príjemcom služieb alebo Poskytovateľom služieb na žiadosť Príjemcu služby
        2. Príjemca služby alebo Poskytovateľ služby už nebude môcť uplatňovať nároky súvisiace s Účtom;
        3. námietka Príjemcu služby proti spracovaniu jeho osobných údajov bude akceptovaná – ak základom pre spracovanie údajov bol oprávnený záujem Poskytovateľa služby

      – v závislosti od toho, čo sa v danom prípade uplatňuje a čo sa stane najneskôr.

      1. Príjemca služby má právo požadovať:
        1. prístup k vašim osobným údajom,
        2. ich oprava,
        3. Odstrániť
        4. obmedzenie spracovania,
        5. prenos údajov inému správcovi
          ako aj právo:
        6. kedykoľvek namietať proti spracovaniu údajov z dôvodov súvisiacich s konkrétnou situáciou Príjemcu služieb – proti spracovaniu osobných údajov, ktoré sa ho týkajú, na základe článku 6 ods. 1 písm. f) GDPR (t. j. na základe oprávnených záujmov sledovaných Poskytovateľom služieb).
      2. Za účelom uplatnenia svojich práv by sa mal príjemca služby obrátiť na poskytovateľa služieb.
      3. V prípade, že sa Príjemca služieb domnieva, že jeho údaje sú spracúvané nezákonne, môže podať sťažnosť predsedovi Úradu na ochranu osobných údajov.

      § 7 VÝHRADY

      1. Príjemcovi služby je zakázané poskytovať nezákonný obsah.
      2. Zmluva o vedení účtu sa uzatvára v poľskom jazyku.
      3. V prípade výskytu závažných dôvodov uvedených v odseku 4 má Poskytovateľ služby právo zmeniť Podmienky.
      4. Dôležité dôvody uvedené v odseku 3 sú:
        1. potreba prispôsobiť Obchod ustanoveniam právnych predpisov platných pre prevádzku Obchodu;
        2. zlepšenie bezpečnosti poskytovanej služby;
        3. zmena funkčnosti Účtu, ktorá si vyžaduje úpravu Podmienok.
      5. O plánovanej zmene Podmienok bude Príjemca služieb informovaný najneskôr 7 dní pred nadobudnutím účinnosti zmeny prostredníctvom e-mailu zaslaného na adresu pridelenú k Účtu.
      6. V prípade, že Príjemca služby nesúhlasí s plánovanou zmenou, mal by o tom informovať Poskytovateľa služieb zaslaním príslušnej správy na e-mailovú adresu Poskytovateľa služby biuro.amsteel@gmail.com, čo bude mať za následok ukončenie zmluvy o vedení Účtu nadobudnutím účinnosti plánovanej zmeny alebo skôr, ak Užívateľ podá takúto žiadosť.
      7. V situácii, keď Príjemca služieb nevznese námietky proti plánovanej zmene až do jej nadobudnutia účinnosti, predpokladá sa, že ju akceptuje, čo nepredstavuje žiadnu prekážku pre ukončenie zmluvy v budúcnosti.
      8. V prípade prípadného sporu s Príjemcom služieb, ktorý nie je privilegovaným Príjemcom služieb, je príslušným súdom súd príslušný v mieste sídla Poskytovateľa služieb.

       

      Obchodné podmienky Newslettera

      garaze-blaszane.com

      OBSAH
      § 1 Definície
      § 2 Newsletter
      § 3 Sťažnosti
      § 4 Osobné údaje
      § 5 Záverečné ustanovenia

      § 1 VYMEDZENIE POJMOV

      Spotrebiteľ – spotrebiteľ v zmysle ustanovení zákona z 23. apríla 1964 o Občianskom zákonníku.
      Newsletter – služba poskytovaná bezplatne elektronicky, vďaka ktorej môže príjemca služby dostávať od poskytovateľa služby elektronickými prostriedkami vopred objednané správy týkajúce sa obchodu, vrátane informácií o ponukách, akciách a novinkách v obchode.
      Obchod – internetový obchod garaze-blaszane.com prevádzkovaný poskytovateľom služby na adrese https://garaze-blaszane.com

      Príjemca služby – akýkoľvek subjekt využívajúci službu Newsletter.

      Privilegovaný príjemca služieb – príjemca služieb, ktorý je spotrebiteľom alebo fyzickou osobou, ktorá s poskytovateľom uzatvára zmluvu priamo súvisiacu s ich podnikateľskou činnosťou, ktorá však pre neho nemá profesionálny charakter.

      Poskytovateľ služieb – AMsteel S.C Słupia 100, 34-620 Jodłownik NIP 7372249053 Regon 540020540

      § 2 Newsletter

      1. Príjemca služby môže dobrovoľne využívať službu Newsletter.
      2. Pre využívanie služby Newsletter je potrebné mať zariadenie s najnovšou verziou webového prehliadača, podporujúcim JavaScript a cookies, s prístupom na internet a aktívnym e-mailovým účtom.
      3. E-maily zaslané v rámci tejto služby budú zasielané na e-mailovú adresu uvedenú Príjemcom služby pri prihlásení sa na odber Newslettera.
      4. Za účelom uzavretia zmluvy a prihlásenia sa na odber služby Newsletter poskytuje Príjemca služby v prvom kroku svoju e-mailovú adresu, na ktorú chce dostávať správy zasielané v rámci Newslettera na určenom mieste v Obchode. V čase prihlásenia sa na odber Newslettera sa uzatvára zmluva o poskytovaní služby na dobu neurčitú a Poskytovateľ služby začne jej poskytovanie Príjemcovi služieb – s výhradou odseku 1000 5.
      5. Za účelom riadneho poskytovania služby Newsletter je Príjemca služby povinný uviesť svoju správnu e-mailovú adresu.
      6. Správy zaslané v rámci Newslettera budú obsahovať informácie o možnosti odhlásenia sa z jeho odberu, ako aj odkaz na odhlásenie.
      7. Príjemca služby sa môže kedykoľvek odhlásiť z odberu Newslettera bez udania dôvodu a s vynaložením akýchkoľvek nákladov pomocou možnosti uvedenej v odseku 6 alebo zaslaním správy na e-mailovú adresu Poskytovateľa služieb: biuro.amsteel@gmail.com.
      8. Použitie odkazu na odhlásenie sa z odberu Newslettera alebo zaslanie správy so žiadosťou o odhlásenie sa z odberu Newslettera bude mať za následok okamžité ukončenie zmluvy o poskytovaní tejto služby.

      § 3 Reklamácie

      1. Sťažnosti týkajúce sa Newslettera je potrebné podávať Poskytovateľovi služieb na nasledujúcu e-mailovú adresu: biuro.amsteel@gmail.com
      2. Poskytovateľ služby odpovie na sťažnosť do 14 dní od doručenia sťažnosti. MIMOSÚDNE SPÔSOBY VYBAVOVANIA SŤAŽNOSTÍ A UPLATŇOVANIA NÁROKOV
      3. V prípade, že reklamačné konanie neprinesie výsledok očakávaný Príjemcom služieb, ktorý je Spotrebiteľom, môže Spotrebiteľ využiť m.in:
        1. mediácia vedená Krajinským inšpektorátom obchodnej inšpekcie príslušným v danej oblasti, ktorému sa má adresovať žiadosť o mediáciu. Postup je spravidla bezplatný. Zoznam inšpektorátov nájdete tu: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php;
        2. pomoc príslušného stáleho spotrebiteľského rozhodcovského súdu pôsobiaceho pri Vojvodskom inšpektoráte obchodnej inšpekcie, ktorému je potrebné podať žiadosť o posúdenie veci pred rozhodcovským súdom. Postup je spravidla bezplatný. Zoznam súdov je k dispozícii na adrese: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php;
        3. bezplatná pomoc obecného alebo okresného ombudsmana pre spotrebiteľov;
        4. Online platforma RSO je k dispozícii na adrese: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.

      § 4 Osobné údaje

      1. Správcom osobných údajov poskytnutých Príjemcom služieb v súvislosti s prihlásením sa na odber Newslettera je Poskytovateľ služieb. Podrobné informácie o spracovaní osobných údajov poskytovateľom služieb – vrátane iných účelov a základov spracovania údajov, ako aj o príjemcoch údajov – nájdete v zásadách ochrany osobných údajov dostupných v obchode – z dôvodu zásady transparentnosti obsiahnutej vo všeobecnom nariadení Európskeho parlamentu a Rady o ochrane údajov – „GDPR“.
      2. Účelom spracovania údajov Príjemcu služieb je zasielanie Newslettera. Základom spracúvania osobných údajov je v tomto prípade zmluva o poskytovaní služby alebo úkony prijaté na žiadosť príjemcu služby smerujúce k jej uzavretiu (článok 6 ods. 1 písm. b) GDPR), ako aj oprávnený záujem poskytovateľa služby na spracúvaní údajov na účely preukázania, uplatňovania alebo obhajoby prípadných nárokov (článok 6 ods. 1 písm. f) GDPR).
      3. Poskytnutie údajov Príjemcom služby je dobrovoľné, ale zároveň nevyhnutné na poskytovanie služby Newsletter. Neposkytnutie údajov znamená, že poskytovateľ služby nebude môcť túto službu poskytnúť.
      4. Údaje Príjemcu služby budú spracované až do okamihu, keď:
        1. Príjemca služby sa odhlási z odberu Newslettera;
        2. Príjemca služby alebo Poskytovateľ služby už nebude môcť uplatňovať nároky súvisiace s Newsletterom;
        3. námietka Príjemcu služby proti spracovaniu jeho osobných údajov bude akceptovaná – ak základom pre spracovanie údajov bol oprávnený záujem Poskytovateľa služby

      – v závislosti od toho, čo sa v danom prípade uplatňuje a čo sa stane najneskôr.

      1. Príjemca služby má právo požadovať:
        1. prístup k vašim osobným údajom,
        2. ich oprava,
        3. Odstrániť
        4. obmedzenie spracovania,
        5. prenos údajov inému správcovi
          ako aj právo:
        6. kedykoľvek namietať proti spracovaniu údajov z dôvodov súvisiacich s konkrétnou situáciou Príjemcu služieb – proti spracovaniu osobných údajov, ktoré sa ho týkajú, na základe článku 6 ods. 1 písm. f) GDPR (t. j. na základe oprávnených záujmov sledovaných Poskytovateľom služieb).
      2. Za účelom uplatnenia svojich práv by sa mal príjemca služby obrátiť na poskytovateľa služieb.
      3. V prípade, že sa Príjemca služieb domnieva, že jeho údaje sú spracúvané nezákonne, môže podať sťažnosť predsedovi Úradu na ochranu osobných údajov.

      § 5 Záverečné ustanovenia

      1. Poskytovateľ služby si vyhradzuje právo zmeniť tieto podmienky iba zo závažných dôvodov. Dôležitým dôvodom sa rozumie potreba zmeny podmienok spôsobená modernizáciou služby Newsletter alebo zmenou ustanovení zákona, ktorá má vplyv na poskytovanie služby Poskytovateľom služby.
      2. Informácia o plánovanej zmene Podmienok bude zaslaná na e-mailovú adresu Príjemcu služieb uvedenú pri prihlásení sa na odber Newslettera najneskôr 7 dní pred nadobudnutím účinnosti zmien.
      3. Ak Užívateľ služby nevznese námietky proti plánovaným zmenám až do ich nadobudnutia účinnosti, predpokladá sa, že ich akceptuje.
      4. V prípade neprijatia plánovaných zmien by mal Užívateľ služby zaslať informáciu o tom na e-mailovú adresu Usł ugodawcy:biuro.amsteel@gmail.com, čo bude mať za následok ukončenie zmluvy o poskytovaní služieb po nadobudnutí účinnosti plánovaných zmien.
      5. Príjemcovi služby je zakázané poskytovať nezákonný obsah.
      6. Zmluva o poskytovaní služby Newsletter sa uzatvára v poľskom jazyku.
      7. V prípade prípadného sporu s Príjemcom služieb, ktorý nie je privilegovaným Príjemcom služieb, je príslušným súdom súd príslušný v mieste sídla Poskytovateľa služieb.

       

      0
        0
        Váš košík
        Koszyk jest pustyVrátiť sa do obchodu